De Wisselstraat

| De Wisselstraat | |
|---|---|
| Статус | Открыто: Клиенты могут посмотреть товары и приобрести их. |
| Язык, Валюта | Нидерландский, Euro |
Отзывы
Найдены 222 Отзывы.
John Warnars11 июнь 2026
Alles wat besteld is zag er schoon en netjes uit, alles geleverd..., bedankt.
Wigger Jonker8 июнь 2026
Rails is als nieuw en goed verpakt in brievenbuspakket.
Peter Croeze7 июнь 2026
Ik heb een nette prijs betaald voor een goede wagon die in mijn verzameling past.
John Koolen6 июнь 2026
Alles is goed aangekomen en goed verpakt
henk plas29 май 2026
deze mensen verkopen mooie tweede hands producten
voor een eerlijke prijs, ze vertellen ook hier
duidelijk de staat van het product, ik heb zelf
5 locomotieven gekocht en deze waren boven mij
verwachting, kortom deze firma is echt een aanrader. Henk.p
Wigger Jonker23 май 2026
De rails zijn niet van nieuwe te onderscheiden en vlot geleverd.
Nico Meininger20 апрель 2026
Ik kon daar een zeldzaam onderdeel van Märklin kopen.
Ben er blij mee
G van Overbeek9 апрель 2026
Heb met Hans en Jos leuke zaken kunnen doen, producten netjes verpakt, en snel geleverd.
Zeker een aanrader.
H J Van Dijk31 март 2026
Bestelling was snel en correct geleverd. Ben heel tevreden over deze webshop. Modellen 2e hands waren keurige staat en zoals beschreven en afgebeeld.
Rob Van den Heuvel26 март 2026
Ruime keuzein n-spoor spullen. Goed geprijsd. Goed verpakt en snel verzonden. Wat wil je nog meer?
Martin Binnekamp17 март 2026
Snel verzonden, goed verpakt en de verlichtingsset ziet er perfect uit. Aanrader.
J Vonk23 февраль 2026
Snel en goed
Michel Luesink10 февраль 2026
.
Theo Kok10 февраль 2026
Goedemiddag,
Zojuist mijn bestelling in goede orde ontvangen.
Was keurig verpakt.
Hans Lammers7 февраль 2026
Fijne webshop om trein materialen te kopen. Goede verzend service.
Wim Visser7 февраль 2026
Opnieuw weer artikelen van de wisselstraat ( Hans&Jos) ontvangen
Welke keurig mooi en goed verpakt en snel geleverd werden
Prima order informatie en afwerking
Kan de wisselstraat aanbevelen 👍👍
L. Sikkema30 январь 2026
Prima en snelle levering.
Hans Lammers20 январь 2026
Fijne zaak, goede prijs en goed en snel verpakt en verzonden. Zeker een aanrader.
André Boerland17 январь 2026
Perfekt! Precies als verwacht, wordt ik blij van :-)
Dave Kempe16 январь 2026
Tevreden, jammer dat bestelde producten niet origineel waren en daarom niet geleverd konden worden. Heb excuus gehad.
Volgende keer hopelijk beter.
Verder prima service.
Gert-Jan Langelaar14 январь 2026
Echt top item en zeeer snel geleverd…
Hans Lammers12 январь 2026
Fijne zaak, mooie prijzen om hobby betaalbaar te maken/houden. Correcte levering en goed verpakt.
Aanrader.
Michel Van Midden11 январь 2026
Ik heb 2 mooie occasion treinen gekocht welke snel goed verpakt aankwamen. Een van de tenders bleek wat krassende geluid te produceren. Na mail-contact werd er direct meegedacht over een oplossing en waren Jos en Hans bereid om bij mij thuis te komen om het euvel te bekijken. Uiteindelijk viel het zelf op te lossen maar de klantenservice en hulpbereidheid is echt uitstekend. Top zaak en zeker aan te raden.
Frans Schuurmans6 январь 2026
Goed van prijs, netjes Verplak en snel geleverd